Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 09:26:28 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/08206 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, Üksnurme tee 16 // 11345 
Rahula-Saku tee L1 // Kaalukoja // Kaljumetsa // Karjakopli tee L1 // 
Kaspari // Nodipõllu // Parmapargi // Rehe küün // Salla // Üksnurme tee L6, 
Harju maakond, Saku vald, Rahula küla, 11345 Rahula-Saku tee // Üksnurme 
küla, Üksnurme tee 16 // Parmapargi // Üksnurme tee L6, Harju maakond, Saku 
vald, Rahula küla, 11345 Rahula-Saku tee // Üksnurme küla, Üksnurme tee 16 
// Parmapargi // Üksnurme tee L6, Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, 
11345 Rahula-Saku tee L1// Kaalukoja// Kaljumetsa// Karjakopli tee L1// Rehe 
küün// Üksnurme kergtee L3// L4// L5// L6// L7// L8// Üksnurme tee 16// L5// 
L6 (Välisvalgustus, Kanalisatsioonitorustik, Veetorustik, Kergliiklustee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun Teie hinnangut kasutusloa eelnõule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26921169>  (menetlus nr: 
381936), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister